Elke boeking van een woning is beschermd door AirCover voor gasten. Als er een ernstig probleem is met je Airbnb-woning dat je host niet kan oplossen, staan wij voor je klaar.
Hier kunnen we je helpen:
Ons team kan je helpen om een vergelijkbare plek te vinden, rekening houdend met locatie en voorzieningen, op basis van beschikbaarheid tegen vergelijkbare prijzen. Als er geen vergelijkbare accommodatie beschikbaar is of als je liever niet omboekt, krijg je een volledige of gedeeltelijke terugbetaling, inclusief servicekosten.
AirCover voor gasten biedt ondersteuning bij ernstige problemen met je woningboeking, bijvoorbeeld:
AirCover voor gasten dekt geen kleine ongemakken, zoals een kapotte broodrooster.
Je host is je beste aanspreekpunt als er iets aan de hand is. Je kunt je host een bericht sturen < a href="/inbox" target= "_blank"> om je host te laten weten wat er aan de hand is. Als er tijdens je verblijf een probleem optreedt:
Moet je ons bereiken? Neem telefonisch, per e-mail of via de chat contact met ons op.
Als je je ooit onveilig voelt, helpen we je om voorrang te krijgen bij speciaal opgeleide veiligheidsagenten die je zullen helpen met je veiligheidsproblemen of je dag of nacht rechtstreeks in contact brengen met de lokale hulpdiensten.
AirCover voor gasten is geen verzekeringspolis. Het dekt geen reisgerelateerde problemen (bijvoorbeeld: je reis is vertraagd vanwege een storm of je bagage is beschadigd door je vervoerder). Meer informatie over AirCover voor gasten en de reis-, boekings- of verblijfsbeschermingsverzekering.
Als je een verhuurder bent, lees dan meer over AirCover voor hosts en verbeteringen die we hebben aangebracht.