Krijg hulp als je denkt dat je hebt betaald voor een frauduleuze reservering
Gebruik dit formulier om ons op de hoogte te stellen van een financieel verlies als je voor een frauduleuze reservering ehbt betaald via je bank of een bankoverschrijving, MoneyGram of een andere rechtstreekse betaalmethode.
Waar dit formulier niet voor is bedoeld
Gebruik dit formulier niet als een verhuurder of gast je heeft gevraagd hem of haar buiten Airbnb om te betalen en je geen geld hebt verloren. Rapporteer in plaats daarvan het bericht met het verzoek. Zo doe je dat.
Wat je nodig hebt
Documentatie van je betaling (bijvoorbeeld: bankafschrift)
Documentatie van de berichten van de verhuurder (bijvoorbeeld: e-mails)
Wat je kunt verwachten
- Nadat je het formulier hebt ingevuld, ontvang je een bevestigingsmail met het nummer van je zaak.
- Een lid van ons team krijgt de opdracht omjouw zaak te onderzoeken - we zullen ons best doen om binnen 48 uur contact met je op te nemen.
- We kunnen niet garanderen dat je je geld kunt terugkrijgen, maar we zullen ons best doen om erachter te komen wat er is gebeurd en je te adviseren over de volgende stappen.