Wijzigingen, annuleringen en restituties
Wijzigingen, annuleringen en restituties
Soms komt het voor dat de plannen van jou of je gasten wijzigen. Om alles soepel te laten verlopen, vind je hier nuttige informatie over hoe je kunt annuleren, wat er gebeurt als je annuleert en hoe je het Resolutiecentrum gebruikt.
- Zo werkt het
Als je gast annuleert
Als je gast een reservering annuleert, brengen wij je hiervan op de hoogte en geven we automatisch de datums op je kalender vrij, zodat je w… - Zo werkt het
Hoe een host een reservering annuleert
Je kunt als host een reservering annuleren, maar als het moment van aankomst binnen 24 uur is, kan dit mogelijk niet meer online. - Communitybeleid
Annuleringsvoorwaarden voor hosts
Een annulering schopt de plannen van de gast meestal in de war en dat heeft gevolgen voor het vertrouwen in de Airbnb-community. Daarom word… - Zo werkt het
Een reservering als host wijzigen
Je kunt een wijzigingsverzoek bij je gast indienen. De reservering wordt aangepast als de gast je verzoek accepteert. - Zo werkt het
Op een wijzigingsverzoek van een gast reageren
Vraag de gast om jou een wijzigingsverzoek te sturen wanneer die iets in een bevestigde reservering wil veranderen (bijv. de reis verkorten … - Zo werkt het
Je gast terugbetalen
Hoe je gasten terugbetaalt, hangt af van wanneer je dat gaat doen: voor of na hun reis. - Zo werkt het
Hoe het Resolutiecentrum je helpt
Vanuit het Resolutiecentrum kun je om geld vragen of geld sturen voor zaken met betrekking tot je Airbnb-reis. Gasten en hosts kunnen Airbnb…