Een recensie achterlaten nadat je host heeft geannuleerd
We snappen hoe frustrerend het is als een host een bevestigde boeking annuleert. Misschien wil je daarom jouw ervaring delen in een recensie, zodat eventuele toekomstige gasten daar wat van op kunnen steken. We hebben een en ander zodanig geregeld dat dit soort situaties voor iedereen eerlijk afloopt.
Als een host voor aankomst annuleert
Als je host voor de dag van aankomst annuleert, kun je geen recensie achterlaten. Meer informatie over wanneer je een recensie kunt achterlaten.
Als een host op of na de dag van aankomst annuleert
Als de host een boeking binnen 24 uur voor de aankomstdatum of later annuleert, kun je een recensie achterlaten. Als je een recensie achterlaat, moet je ervoor zorgen dat die aan ons Recensiebeleid voldoet en alleen een beoordeling bevat van relevante dingen die je zelf hebt meegemaakt. Misschien heb je feedback over gebrekkige communicatie, was er een probleem met inchecken of lukte het niet om de accommodatie binnen te komen.
Maar als je niet naar binnen kon, heb je hoogstwaarschijnlijk geen relevante feedback over de accommodatie, de voorzieningen of de prijs-kwaliteitverhouding. Meer informatie over hoe je een nuttige recensie achterlaat.
Gerelateerde artikelen
- Gast
Waarom heb ik een recensie gekregen dat ik heb geannuleerd?
Als een reservering wordt geannuleerd, wordt er automatisch een recensie op je profiel gezet. Contentbeleid van Airbnb
Lees meer over de content die niet is toegestaan op Airbnb en hoe het Contentbeleid werkt.- Gast
Anti-discriminatiebeleid
Lees ons Anti-discriminatiebeleid.