Zo werkt het
•
Host
Als een gast niet reageert op je verzoek om de reis te wijzigen
Als een gast niet reageert op je verzoek om de reis te wijzigen
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- Host
Als een gast niet komt opdagen
Als je gast annuleert of niet komt opdagen, houden we jouw annuleringsvoorwaarden aan. Een eventuele uitbetaling wordt dan aan jou vrijgegev… - Gast
Wijzigingsverzoek voor een reis intrekken
Je kunt een wijzigingsverzoek voor een reis intrekken zolang dit nog niet is goedgekeurd. Ga naar je reizen, zoek het verzoek op en annuleer… - Host
Als je je ongemakkelijk voelt door een gast
Als een gast een van je Huisregels overtreedt of je een onveilig gevoel geeft, kun je de reserveringsaanvraag weigeren óf de reservering ann…
Krijg hulp bij je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden