Advertentiebeschrijving bijwerken nadat een gast geboekt heeft
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Gerelateerde artikelen
- Gast
Gasten aan je boeking toevoegen of verwijderen
Je kunt gasten van je reisschema toevoegen of verwijderen tot het begin van je reservering. Ga naar je reisgegevens om deze wijzigingen aan … - Gast
Annuleren tijdens je verblijf
Ons Beleid voor omboeken en restitutie is bedoeld voor situaties waarin de accommodatie of de voorzieningen niet aan je verwachtingen voldoe… - Host
Annuleringsvoorwaarden voor je accommodatie
Welke annuleringsvoorwaarden het beste werken, hangt van jou en je accommodatie af. Je kunt kiezen uit flexibele, gemiddelde, harde of stren…