Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Host

Als je de boeking van je gast binnen 24 uur voor aankomst of tijdens hun verblijf wijzigt of annuleert

Soms zijn er op het laatste moment onverwachte gebeurtenissen of noodsituaties. Als je een boeking van een gast moet wijzigen of annuleren, heb je verschillende opties.

Boekingen worden 24 uur voor aankomst actief. Op dat moment zie je de boekingsstatus veranderen in 'Komt morgen aan'.

Als je de boeking van je gast binnen 24 uur voor aankomst of tijdens hun verblijf wijzigt

Een lopende boeking wijzig je op dezelfde manier als een aankomende: stuur je gast een wijzigingsverzoek.

Je gast moet akkoord gaan met alle wijzigingsverzoeken. Je kunt ze het beste een bericht sturen waarin je uitlegt waarom je om wijzigingen vraagt.

Als je de boeking van je gast binnen 24 uur voor aankomst of tijdens hun verblijf wijzigt

Annuleren binnen 24 uur na het inchecken of nadat een reis is begonnen, is echter een speciale situatie. Hiervoor moet je contact met ons opnemen.

Stuur je gast in beide gevallen een bericht om te laten weten wat er aan de hand is.

Welke sancties van toepassing zijn voor het annuleren van een lopende boeking

Een lopende boeking van een gast annuleren is niet niks. Er worden sancties toegepast, tenzij de annuleringsreden voldoet aan bepaalde uitzonderingen. Probeer het zoveel mogelijk te vermijden.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Krijg hulp bij je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden