Zo werkt het
Ontbrekende e-mailmeldingen
Ontbrekende e-mailmeldingen
Je wilt geen belangrijke e-mailmeldingen van Airbnb missen, toch? Misschien zijn je persoonlijke gegevens verouderd of zijn je meldingen niet goed ingesteld. Controleer eerst of je e-mailadres klopt.
Je e-mailadres aanpassen
Je e-mailadres aanpassen op een computer
- Klik op Profiel > Account > Persoonlijke gegevens.
- Ga naar E-mailadres en klik op Aanpassen.
- Voer je wijzigingen door en klik dan op Opslaan.
Je e-mailadres aanpassen in de Airbnb-app
- Tik op Profiel en daarna op Persoonlijke informatie.
- Ga naar E-mailadres en tik op Aanpassen.
- Voer je wijzigingen door en tik op Opslaan.
Je e-mailadres aanpassen in de Airbnb-app
- Tik op Profiel en daarna op Persoonlijke informatie.
- Ga naar E-mailadres en tik op Aanpassen.
- Voer je wijzigingen door en tik op Opslaan.
Je e-mailadres aanpassen in een mobiele browser
- Tik op Menu > Account > Persoonlijke gegevens.
- Ga naar E-mailadres en tik op Aanpassen.
- Voer je wijzigingen door en tik op Opslaan.
Controleer je meldingsinstellingen
Meldingsinstellingen aanpassen op een computer
- Klik op Profiel > Account > Meldingen.
- Ga naar Aanbiedingen en updates en Account.
- Bewerk je meldingsvoorkeuren
Meldingsinstellingen aanpassen in de Airbnb-app
- Tik op Profiel en vervolgens op Meldingen.
- Ga naar Aanbiedingen en updates en Account.
- Bewerk je meldingsvoorkeuren
Meldingsinstellingen aanpassen in de Airbnb-app
- Tik op Profiel en vervolgens op Meldingen.
- Ga naar Aanbiedingen en updates en Account.
- Bewerk je meldingsvoorkeuren
Meldingsinstellingen aanpassen op een mobiele browser
- Tik op Menu > Account > Meldingen.
- Ga naar Aanbiedingen en updates en Account.
- Bewerk je meldingsvoorkeuren
Doorzoek alle berichten in je inbox
Sommige e-mails raken zoek in je inbox. Zoek op termen als 'Airbnb', 'reservering', 'verificatie' of andere woorden die betrekking hebben op de e-mail die je zoekt.
Controleer je e-mailfilters
Je berichten kunnen door spam-, ongewenste e-mail- en routingregels verkeerd worden gelabeld. Om dit te voorkomen:
- Verwijder Airbnb-berichten uit je spamlijst.
- Voeg automated@airbnb.com, express@airbnb.com en response@airbnb.com toe aan je persoonlijke e-mailadresboek.
Controleer of er problemen zijn met je e-mailserviceprovider
Afhankelijk van je provider of je netwerk, kan het een paar uur duren voordat e-mails worden afgeleverd. Als niet-geleverde of vertraagde e-mails een probleem blijven, neem dan contact op met je provider.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- Host
Standaardberichten opstellen en automatisch naar gasten sturen
Hosts kunnen tijd besparen door berichten in te plannen die op basis van triggers automatisch worden verzonden, zoals een nieuwe reservering… - Gast
Je identiteit op Airbnb laten verifiëren
Vertrouwen is het fundament van de Airbnb-community. Over de hele wereld vertrouwen miljoenen mensen op elkaar als zij op reis gaan of een r… - Host
Berichten van gasten beheren
Via je inbox kun je eenvoudig contact maken met gasten, zowel voor, tijdens als na een reis.
Krijg hulp bij je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden