Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Gast

Na je reis: omgaan met meningsverschillen

Onenigheden hoeven niet voor nog meer onenigheid te zorgen wanneer je er iets aan kunt doen. Zo helpen wij je:

Geldzaken

Je kunt voor zaken met betrekking tot je Airbnb-reis binnen 60 dagen na de vertrekdatum om geld vragen of geld sturen via ons Resolutiecentrum. Het is handig om al wel eventuele foto's of ander relevant bewijsmateriaal voorhanden te hebben wanneer je een verzoek in het Resolutiecentrum indient.

Verblijf je in een hotel? Het Resolutiecentrum is mogelijk niet beschikbaar voor bepaalde hotelovernachtingen. In die gevallen moet je problemen rechtstreeks met het hotel oplossen. Je kunt ook contact met ons opnemen om waar nodig te bemiddelen.

Problemen met recensies

Als je jouw kijk wilt geven op een recensie, situatie of de feedback, kun je binnen 30 dagen nadat de recensie geschreven is een reactie achterlaten. Deze komt dan onder de recensie te staan en is zichtbaar voor de rest van de Airbnb-community. Als de recensie in strijd is met ons beleid, kun je hier melding van maken.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

  • Hulp bij problemen na de reis

    Je reis is voorbij, maar er zijn nog wat losse eindjes (misschien heb je iets in de accommodatie laten liggen of heeft de host je een betali…
  • Gast

    Hoe het Resolutiecentrum je helpt

    Vanuit het Resolutiecentrum kun je om geld vragen of geld sturen voor zaken met betrekking tot je Airbnb-reis. Gasten en hosts kunnen Airbnb…
  • Gast

    Als een host om meer geld vraagt

    Wanneer je via Airbnb reserveert, zie je precies hoeveel je moet betalen. Er zijn echter een paar uitzonderingen.
Krijg hulp bij je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden