Zo werkt het
•
Host
Op een informatieverzoek reageren
Op een informatieverzoek reageren
Een informatieverzoek is een bericht van een gast die erover denkt om voor bepaalde datums te reserveren, maar eerst meer wil weten voordat hij of zij een reserveringsaanvraag stuurt. Het betekent dat deze gast op het punt staat om te reserveren, dus het is belangrijk om hem of haar goed te helpen.
Binnen 24 uur reageren
Reageer altijd binnen 24 uur op een bericht, zeker op informatieverzoeken en reserveringsaanvragen. Door snel te reageren heb je de beste kans om een reservering binnen te halen. Daarmee behoud je bovendien een goede responsgraad, zodat je advertentie hoger in de zoekresultaten verschijnt.
Het tempo erin houden
Elk informatieverzoek is een kans om een goede indruk te maken. Door de juiste aanmoediging te geven, kan het zomaar dat je ruimte sneller volgeboekt is.
- Nodig de gast uit om een reservering te maken: dit is de snelste manier om na een aanvraag een reservering binnen te halen, want de gast hoeft alleen maar je uitnodiging te bevestigen.
- Een speciale aanbieding sturen: afhankelijk van de gestelde vraag, kun je een andere prijs, datum of accommodatie voorstellen.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- Host
Gasten vooraf goedkeuren
Stuur alleen een vooraf-goedkeuring als je een reservering ook daadwerkelijk wilt bevestigen. Als de gast daarna binnen 24 uur reserveert, w… - Gast
Wat houdt het in als een verhuurder mij vooraf goedkeurt?
Als een host je vooraf-goedkeurt, kun je automatisch reserveren voor de aangevraagde datums. Je hoeft dan niet meer te wachten op verdere re… - Host
Waarom worden verhuurders gevraagd om binnen 24 uur te reageren?
Snelle reacties op reserveringsaanvragen, informatieverzoeken en andere berichten zorgen voor vertrouwen binnen onze community.
Krijg hulp bij je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden