Een effectieve titel en beschrijving bedenken
Gebruik duidelijke, beknopte taal om je service een naam te geven en je expertise te beschrijven. Dit is een kans om je advertentie te laten opvallen, je kwalificaties te benadrukken en gasten aan te spreken.
Je service een naam geven
Begin met een paar beschrijvende woorden die duidelijk aangeven wat de service inhoudt, wie deze verzorgt en waarom deze uniek is.
Zet je voornaam aan het einde van de titel. Houd je titel beperkt tot maximaal 50 tekens.
Voorbeelden van geweldige titels voor services:
- Romantische portretfoto's in Parijs met Mo
- Lymfedrainage met Sabrina
- Mindful kracht opbouwen met Korey
Je expertise benadrukken
De beschrijving van je expertise moet je titel aanvullen en toelichten. Leg uit waarom jij bij uitstek geschikt bent om deze service te leveren. Wees direct, beknopt en precies.
Schroom niet om je referenties te delen, inclusief hoogtepunten uit je carrière. Herhaal geen informatie die je eerder bij het instellen hebt toegevoegd. Beperk je beschrijving tot 90 tekens of minder.
Volg deze tips:
- Houd een gesprekstoon aan.
- Schrijf hele zinnen en vermijd losse stukken en lijsten.
- Begin met wat het meest indrukwekkend is, zoals een prijs die je kreeg.
- Voeg context toe of benadruk je vaardigheden.
- Zorg ervoor dat je beschrijving klopt.
- Schrijf vanuit de eerste persoon.
Voorbeelden van geweldige beschrijvingen:
- Ik heb in het met een Michelinster bekroonde Le Bernardin gekookt. Nu verzorg ik gastronomische gerechten bij mensen thuis.
- Ik ben een bekroonde fotograaf en mijn werk heeft in Elle en The New York Times gestaan.
- Ik heb deeptissue-massagetechnieken geleerd van de beste op Bali en heb al vijf jaar een praktijk.
Alle hosts, foto's en advertentiegegevens moeten voldoen aan de standaarden en vereisten voor Airbnb Services.
De informatie in dit artikel kan na publicatie gewijzigd zijn.