Ga direct naar inhoud
Navigeer voorwaarts om toegang te krijgen tot voorgestelde resultaten

    Annuleren tijdens je verblijf

    Is er tijdens je verblijf iets wat niet aan je verwachtingen voldoet? Stuur dan eerst een bericht naar je host om diegene de kans te geven met een oplossing te komen. Lukt dat niet, dan kan je host een gedeeltelijke restitutie geven.

    Vergoeding

    Als de host je reservering annuleert, krijg je altijd een volledige restitutie, inclusief alle servicekosten en belastingen. Je kunt via het Resolutiecentrum geld sturen en geld ontvangen.

    Meer hulp nodig?

    Als je host niet kan helpen, kom je mogelijk voor een volledige restitutie in aanmerking onder het Restitutiebeleid voor gasten. Je moet dan binnen 24 uur nadat je het probleem ontdekt, contact opnemen met Airbnb. Bekijk hier of jouw probleem door het Restitutiebeleid gedekt wordt.

    Heb je de hulp gekregen die je nodig had?

    Gerelateerde artikelen