Zo werkt het
•
Host
Moet ik mijn gasten terugbetalen als zij een klacht hebben?
Moet ik mijn gasten terugbetalen als zij een klacht hebben?
Ons Beleid voor omboeken en restitutie en de basisvereisten voor hosts zijn bedoeld om gasten te beschermen tegen lastminute-annuleringen door de host, een dichte deur en accommodaties die niet overeenkomen met de advertentie, niet schoon zijn of niet de beloofde voorzieningen hebben. Als je niet aan alle basisvereisten voldoet, kan Airbnb je verplichten om je gast restitutie te geven.
Had je iets aan dit artikel?
Gerelateerde artikelen
- Host
Wat een aanpassing van je inkomsten betekent
Een aanpassing is een bepaald geldbedrag dat een host verschuldigd is als gevolg van een annulering, wijziging in de reservering of overtred… Hoe werkt de interne klachtenbehandeling voor zakelijke gebruikers?
Dit moet je weten over de interne klachtenprocedure van Airbnb.Voorwaarden van de Verhuurdersgarantie (gearchiveerd)
Voor de zekerheid zijn hier de algemene voorwaarden van de Verhuurdersgarantie (archief).
Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden