Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Host

Hoe maak en stuur ik snelle reacties naar gasten?

Save time sending common messages to guests by creating quick reply templates. Your templates can be personalized with shortcodes that dynamically fill in guest, reservation, and listing details.

The benefit of quick replies

Having a set of customized quick replies makes hosting with a team more efficient as you’re all using the same standards for guest interactions. Plus, all of your quick replies are accessible in your team’s shared inbox.

You can use scheduled messaging to send your quick replies automatically, based on a trigger, like a new reservation, check-in, or checkout.

Een snelle reactie aanmaken

  1. Klik op Inbox en vervolgens op Menu.
  2. Klik onder Instellingen op Snelle reacties.
  3. Klik op + Nieuwe reactie.
  4. Voer een naam in voor het sjabloon.
  5. Schrijf je bericht en voeg shortcodes in om het aan te passen.
  6. Stem de taalinstellingen af op je bericht.
  7. Klik op Opslaan.

De taalinstelling van het sjabloon is van invloed op de vertaling van je shortcodes.

Shortcodes

Shortcodes are placeholders that dynamically fill in guest, reservation, and listing details when the message is sent to the guest. You’ll need to have the corresponding information in your listings, such as check-in and checkout times, otherwise the shortcode will display as unavailable in the message. Here’s the full list:

  • Guest’s first name
  • Guest’s last name
  • Guest’s phone number
  • Check-in date
  • Check-in time
  • Checkout date
  • Checkout time
  • Total trip price
  • Average nightly price
  • Cleaning fee
  • Listing name
  • Listing address
  • Listing city
  • Wi-fi name
  • Wi-fi password
  • Confirmation code
  • Directions
  • Check-in Instructions
  • House Rules
  • House Manual
  • Guidebook
  • Getting around
  • Guest Access
  • Guest Interaction
  • Guest city
  • Guest country
  • Neighborhood
  • Number of guests
  • Number of nights
  • Number of bathrooms
  • Number of bedrooms
  • Number of beds
  • Primary host first name
  • Primary host last name

Een snelle reactie gebruiken

  1. Klik op Inbox en selecteer de berichtenreeks met de gast.
  2. Selecteer het pictogram Snel reageren naast het vak Bericht opstellen.
  3. Selecteer het antwoord en klik op Dit antwoord gebruiken.
  4. Voer eventuele wijzigingen aan en klik op Verzenden.

Een snelle reactie aanpassen

  1. Klik op Inbox en vervolgens op Menu.
  2. Klik onder Instellingen op Snelle reacties.
  3. Selecteer het bericht dat je wilt aanpassen.
  4. Breng je wijzigingen aan en klik dan op Opslaan.

Een snelle reactie verwijderen

  1. Klik op Inbox en vervolgens op Menu.
  2. Klik onder Instellingen op Snelle reacties.
  3. Selecteer het bericht dat je wilt verwijderen.
  4. Scrol om te zoeken en klik vervolgens op Sjabloon verwijderen .
Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden