Bij het typen van de zoektermen krijg je suggesties. Om deze te bekijken, gebruik je de pijltjestoetsen omhoog en omlaag. Met enter maak je een keuze. Als de selectie een zin is, wordt die zin als zoekopdracht gebruikt. Als de suggestie een link is, wordt de pagina geopend in de browser.
Zo werkt het
Reisbeheerder

Kunnen alleen reisplanners wijzigingen aanbrengen in de reserveringen die ze voor anderen maken?

Yes. Trip planners can change or cancel a reservation for any booking they made. Only the trip planner can request a change to one of their reservations (not the guests).

To make a change or cancel a reservation, go to the message thread with the host, and at the top of the message thread choose Change reservation or Cancel reservation.

For changes

Click or tap the Next button under Change reservation to start the process and indicate what needs to be changed. You can request to extend or shorten the trip, or add additional guests before check-in.

Once submitted, the host will need to accept the change request. If the host accepts the request, the reservation will be updated and the original payment method will be charged or refunded if necessary. If the request is declined, or you don’t receive a response, the reservation will stay the same.

For cancellations

Click or tap the Next button under Cancel reservation to start the cancellation process. We'll show the refund breakdown before you finalize the cancellation. Your refund will be determined by the host’s cancellation policy and will be refunded to the original payment method.

Had je iets aan dit artikel?

Gerelateerde artikelen

  • Reisbeheerder

    Hoe medewerkers reizen kunnen boeken voor collega's

    Bepaalde medewerkers van bedrijven die aan Airbnb for Work deelnemen, kunnen reizen reserveren voor collega's.
  • Gast

    Zelf inchecken

    Gasten kunnen vanaf de aankomsttijd zelf de accommodatie in. Dit kan via een sleutelkastje, slim slot, toetsenpaneel of met een opgehaalde s…
  • Host

    Als een gast niet komt opdagen

    Als je gast annuleert of niet komt opdagen, houden we jouw annuleringsvoorwaarden aan. Een eventuele uitbetaling wordt dan aan jou vrijgegev…
Hulp met je boekingen, account en nog veel meer.
Inloggen of aanmelden